Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Google koupí od Primedia reklamní službu Sprinks

Redakce MAM27. 10. 2003

Americká společnost Google, která provozuje stejnojmenný vyhledávač, koupí reklamní službu Sprinks. Ta patří firmě Primedia a Google si jejím nákupem upevní pozici na trhu internetové reklamy. Primedia totiž touto službou firmě Google hodně konkurovala.
Primedia v současné době vede rozhovory o prodeji vlastního časopisu New York, k finančním otázkám kontraktu, který uzavřela s firmou Google, se ale nevyjádřila. Kontrakt přichází v době, kdy se společnost Google snaží s investičními bankami dohodnout podmínky primární emise akcií.
Pokud Google svůj záměr prosadí a své akcie skutečně uvede na trh, bude jeho emise jednou z největších v odvětví technologií. V  pátečním vydání listu Financial Times zdroje obeznámené s jednáním uvedly, že primární nabídka by mohla firmu Google ohodnotit až na 15 miliard dolarů.
Google a Primedia se v rámci kontraktu dohodly, že budou po dobu čtyř let společně propagovat internetovou síť About.com. Tu provozuje Primedia a firmy se budou podílet jednak na distribuci, jednak si budou dělit tržby.
“Jednou ranou smetli konkurenci a dostali se k distribuci,” podotkl editor služby SearchEngineWatch.com Danny Sullivan. Firma Primedia se zatím potýká s dluhy a jejím majitelem je společnost Kohlberg Kravis Roberts. Pokud prodá časopis New York, může podle odborníků získat kolem 80 milionů dolarů.

×

Fúze britských mediálních firem Carltonu a Granady pokračuje

Starší článek

Vydavatelství Gruner prodalo aktivity ve střední Evropě Ringieru

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více