Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

EU se obává spojení Lagardere s vydavatelskou divizí Vivendi

Redakce MAM27. 10. 2003

Evropská komise zaslala francouzské mediální skupině Lagardere dopis, ve kterém vyjádřila obavy z plánované akvizice francouzského vydavatelského jmění společnosti Vivendi Universal. Zaslání dopisu potvrdil mluvčí EK Tilman Lueder, odmítl se však vyjádřit k jeho obsahu.
Podle zdrojů agentury Reuters jsou problémy se zvýšením dominantního postavení Lagardere na trhu tak vážné, že bude muset francouzská firma podniknout obrovské změny, pokud bude chtít dohodu zachránit. Koupí francouzského vydavatelského jmění Vivendi za 1,2 miliardy eur se Lagardere stane největším vydavatelem ve francouzském jazyce.
Díky dohodě získá Lagardere více než poloviční podíl na trhu brožovaných knih, tzv. paperbacků, a silnou pozici bude mít i na trhu vázaných knih. Komisi dělá starost to, že Lagardere bude produkovat a distribuovat množství knih a současně bude moci ve svých novinách, časopisech a rozhlasových stanicích knihy nabízet a dělat rozhovory s autory. Kombinovaná skupina bude mít obrat kolem dvou miliard eur a téměř zaplaví konkurenci. Největší konkurent dosahuje velikosti pouze sedminy nové firmy.
Lagardere bude mít podle zdrojů možnost odpovědět na otázky EK a nabídnout možnosti k jejich vyřešení do 2. prosince. Představitelé EU mají o dohodě rozhodnout do 13. ledna.

×

Jak se na internetu chovají ženy a jak muži

Starší článek

Polovina britských domácností je na internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více