Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

EK: Státní pomoc televizím v Itálii a Portugalsku byla v pořádku

Redakce MAM15. 10. 2003

Evropská komise rozhodla, že italská ani portugalská vláda neporušily pravidla Evropské unie, když poskytly finanční pomoc svým státním televizím. Komise přesto navrhla, aby televize oddělily peníze určené na službu veřejnosti od peněz, které mají ke komerčním účelům.
“Evropská komise informovala Itálii a Portugalsko, že určitá opatření přijatá v 90. letech na podporu italské a portugalské televize jsou v souladu s požadavky státní pomoci,” uvedla komise ve svém sdělení. Šlo o stanice RAI z Itálie a RTP z Portugalska.
Komise také posuzovala pomoc španělské vlády státní televizi RTVE a požádala Madrid, aby pozměnil garance, které televizní stanici přiznává. V případě italské a portugalské televize se EK snažila zjistit, zda vlády těmto stanicím neposkytují více peněz, než je nutné k zajištění služeb pro veřejnost.
Vlády mohou program veřejné služby definovat v podstatě tak, jak chtějí. Musejí si ale dát pozor na to, aby podpora televizí byla v rozumné míře a aby byla omezena jen na veřejnou službu, kterou má televize poskytovat, podotýká agentura Reuters.
Největší pozornost komise při vyšetřování zaměřila na stanici RAI, která ovládá asi 95 procent italského televizního trhu spolu s komerční televizí Mediaset. Tu ovládá rodina premiéra Silvia Berlusconiho. Mediaset si stěžoval, že vláda poskytla stanici RAI koncem 90. let daňové úlevy a další výhody.

–

×

M.I.A. přichází s videoreklamou

Starší článek

Z tiskáren Uni Grafia a Česká typografie vznikla Česká Unigrafie

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více