Do kin nejvíc lákal film Prci, prci, prcičky

29. 10. 2003 12:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Pokračování americké komedie Prci, prci, prcičky s podtitulem Svatba zabodovalo hned po premiéře v návštěvnosti českých kin a dostalo se do čela žebříčku. Před filmová plátna o víkendu přilákalo na třiatřicet tisíc diváků, kteří v pokladnách nechali téměř tři a půl milionu korun.


S druhým místem se musel spokojit nový snímek Quentina Tarantina nazvaný Kill Bill, když na něj přišlo pětadvacet tisíc filmových fanoušků. Třetí skončila americká komedie Božský Bruce. Otázku, co by udělali, kdyby se na jeden týden mohli stát Bohem, v ní řeší populární komik Jim Carrey a krásná Jennifer Anistonová.


Na čtvrtém a pátém místě jsou podle informací Unie filmových distributorů zástupci domácí kinematografie – Jedna ruka netleská Davida Ondříčka a Trojanovy Želary. Ondříček v úterý uvedl všechny své celovečerní snímky, tedy navíc ještě Šeptej a Samotáře, v pražském Biu Illusion.


Ve druhé polovině tabulky skončily další tři české filmy. Morávkova Nuda v Brně je třináctá, Vávrova pohádka Čert ví proč šestnáctá a hned za ní Hřebejkovo Pupendo. Podle informací distribuční společnosti Falcon je na jeho kontě od premiéry letos v březnu přes 916.000 lidí. Právě v těchto dnech se Pupendo objevilo ve videopůjčovnách a od 10. listopadu bude zařazeno do přímého prodeje. Úspěšný je i soundtrack s filmovou hudbou. Jeho tvůrci začátkem prosince převezmou zlatou desku za prodej 10.000 kusů prodaných zvukových nosičů s touto nahrávkou.


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 16. října 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 16. října 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 16. října 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 16. října 2003


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.