Disney: Reklamní trh je po nedávném poklesu nyní silný

1. 10. 2003 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Reklamní trh je po nedávném poklesu nyní silný, tvrdí mediální a zábavní konglomerát Walt Disney Co. Pro firmu to představuje přínos v sítích rozhlasového a televizního vysílání. Disney proto očekává silný růst zisku ve fiskálním roce 2004, který začne letos v říjnu.
V prvním týdnu podzimní sezony televizního vysílání se situace obrátila ve prospěch Disneyho sítě ABC, řekl dnes prezident a provozní ředitel skupiny Bob Iger na konferenci věnované investicím.
„Pokud se výkony udrží, měli bychom dobrou pozici, abychom ze situace na trhu těžili,“ řekl manažer investorům. Odmítl ale odhadnout, kdy se ABC vrátí do zisku. Reklamní trh v tomto roce klesal kvůli slabšímu hospodářskému růstu, který nutí firmy šetřit na výdajích.
Disney, který je největším světovým provozovatelem zábavních parků, také pozoruje, že se zvyšuje cestovní ruch v jeho centrech zábavy. Firma uvažuje o dalších propagačních akcích poté, co měla úspěch akce Sedm nocí za cenu čtyř v Disney Worldu na Floridě.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení