Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

CzechTourism láká britské pořadatele kongresů do Prahy

Redakce MAM15. 10. 2003

Vládní agentura na podporu turistiky CzechTourism láká britské pořadatele kongresů do Prahy. Nabídku kongresových možností hlavního města, ale i dalších míst v ČR, CzechTourism předkládá od dnešního dne britským cestovním kancelářím a pořadatelům kongresů v Londýně, Manchesteru a Edinburghu, sdělila mluvčí CzechTourismu Hana Čermáková.
CzechTourism chce Prahu znovu vrátit mezi deset světových kongresových metropolí. Turistická centrála proto letos začala prezentovat kongresové možnosti města na veletrzích cestovního ruchu po celém světě, ale i na odborných veletrzích. Informace o možnostech pořádání kongresů v Praze i v celé České republice tak mohli získat například i vystavovatelé a návštěvníci na brněnském strojírenském veletrhu. V Británii se zástupci 11 českých hotelů a vlastníků kongresových sálů, ale i dopravců setkají na workshopech a prezentacích s asi 110 britskými pořadateli kongresů.
Ani přes pozitivní reference z bezproblémového průběhu zasedání MMF a NATO se Česká republika a Praha loni neumístily mezi nejoblíbenějšími místy pro kongresy. Česko se v žebříčku zemí s nejvíce mezinárodními kongresy pohybuje na 31. místě. Praha je mezi kongresovými městy na 24. pozici.
Vedoucí hostitelskou zemí v celosvětovém kongresovém cestovním ruchu jsou USA, které se na něm v roce 2001 podílely 12,91 procenty. Po teroristických útocích v roce 2001 pořadatelé některé kongresy přesunuli z amerického kontinentu do Evropy a zámořských destinací. V Evropě zaujímá největší podíl na kongresovém cestovním ruchu Velká Británie s 6,64 procenta před Francií s 6,48 procenta a Německem s 5,86 procenta.
Paříž, která v roce 2001 hostila téměř 2,5 procenta všech setkání mezinárodních organizací, vede v žebříčku oblíbenosti kongresových měst. Po ní následují Londýn, Brusel, Vídeň a Singapur.

HH, čtk

×

Náklady zcela nepokryjí ani zisky z televize

Starší článek

ČT1 a ČRo Vltava uvedou cyklus o kriminalitě mladých Trhliny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více