Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

CVVM: Média a prezidenta vnímají lidé dobře

Redakce MAM3. 10. 2003

Prezident republiky a média patří dlouhodobě mezi instituce, které občané Česka hodnotí nejlépe. Potvrdil to i průzkum Centra pro výzkum veřejného mínění (CVVM), při němž lidé ve druhém zářijovém týdnu hodnotili stejně jako ve škole to, jak si různé instituce vedly v posledních 12 měsících. Nejlépe dopadli prezident a média s průměrnou známkou pod tři, nejhůře naopak US-DEU, KSČM a Senát, jejichž hodnocení se blížilo čtyřce.
Vůbec nejlépe vyšly z hodnocení, jehož se zúčastnilo 1030 občanů ve věku od 15 let, tisk, rozhlas a televize, které si od občanů vysloužily průměrnou známku 2,53. Prezident zaostal jen o necelou desetinu, když od lidí dostal průměrnou známku 2,61.
Hned za médii a prezidentem skončila ODS s průměrnou známkou 3,13 a předseda Poslanecké sněmovny s průměrným hodnocením 3,31. Vláda dostala průměrnou známku 3,32 a její předseda 3,36. O tři setiny horší byla průměrná známka ČSSD.
Nejhůře hodnotili občané Unii svobody-DEU, jejíž průměrná známka byla 3,82. Jen o pár setin byly lepší KSČM, Senát, sněmovna a KDU-ČSL. Komunisté dostali průměrnou známku 3,79, horní komora 3,74, dolní 3,54 a lidovci 3,53. Předseda Senátu dostal průměrnou známku 3,5.
Výsledky zářijového průzkumu nevybočily z dlouhodobé tendence. Média lidé hodnotí nejlépe pravidelně od roku 1996. Rovněž platí, že mezi nejhůře hodnocené patří dlouhodobě unionisté, komunisté a obě komory parlamentu.

-čtk-

×

Tiskové oddělení Spolany posílil Josef Petrů

Starší článek

Milan Hagan: Reklama nemá logiku,Slovenská televize: dluhy klesají, sledovanost roste

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Dentsu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Média

Libuše Šmuclerová hájí roli tradičních médií a kritizuje chování digitálních obrů

Den po představení služby Google News Showcase píše Libuše Šmuclerová, předsedkyně představenstva Czech News Center (CNC), otevřený dopis na obranu…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více