Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČRa budou digitálně šířit signál Evropy 2, Frekvence a Impulsu

Redakce MAM17. 10. 2003

České radiokomunikace zprovoznily celoplošnou digitální distribuční síť pro rozhlasové stanice Evropa 2, Frekvence 1 a Impuls. Pro posluchače by měla změna technologie znamenat zlepšení kvality přijímaného signálu. První tuzemskou celoplošnou digitální audio distribuci z rozhlasových studií k FM vysílačům firma vybudovala na základě květnového vítězství ve výběrovém řízení, uvedla mluvčí Jana Němcová.
Firma uzavřela smlouvy o digitální distribuci s Europe Développement Czech Republic (EDCR) a Londa, které jsou servisními společnostmi rádií. Dosud rádia šířila rozhlasový signál prostřednictvím satelitu.
Pro distribuci signálu bude společnost využívat vlastní telekomunikační síť Bluetone.
České radiokomunikace jsou tuzemským dominantním provozovatelem sítí a vysílačů pro šíření rozhlasového a televizního signálu. Vedle toho firma od loňského roku poskytuje telekomunikační služby koncovým zákazníkům pod názvem Bluetone.
Společnost, kterou ze 72 procent ovládá konsorcium Deutsche Bank a TDC s názvem Bivideon, má 39,2procentní podíl v mobilním operátoru T-Mobile.

×

AI: Novináři se střetávají se stále silnějšími tlaky

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 42. týden 2003

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více