Český Telecom vypsal výběrové řízení na reklamní agenturu

10. 10. 2003 15:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český Telecom se rozhodl uspořádat výběrové řízení s cílem získat strategického partnera v oblasti marketingové komunikace. Jedná se o poptávku na komplexní zabezpečení reklamních a komunikačních aktivit zaměřených na nad-linkovou a pod-linkovou komunikaci. „Naší snahou je, abychom se zákazníky komunikovali způsobem srozumitelným a jednoduchým, ale také poutavým a nápaditým. Od vítěze výběrového řízení očekáváme podněty jdoucí právě tímto směrem,“ uvedl David Duroň, Chief Marketing Officer Českého Telecomu. K účasti na výběrovém řízení pro ATL / BTL komunikaci bude osloveno několik největších reklamních agentur.
Novou agenturu bude Český Telecom vybírat ve dvou kolech, v prvním kole budou agentury požádány o doručení referencí. Ve druhém kole budou vybrané agentury zpracovávat konkrétní zadáni.
K účasti ve výběrovém řízení budou vyzvány agentury Mark/BBDO, Leo Burnett Advertising, Ogilvy & Mather, Euro RSCG New Europe, Young & Rubicam Praha, Fabrika, DDB, TBWA Praha, Lowe/GGK, Scholz & Friends Praha, Proximity, Ileo/Dmms, Ogilvy One, Euro RSCG Dialog, Wunderman, Ledoborec, Tanagra, Klan, Dimar, Nexos, Saatchi & Saatchi, McCann Erickson, Bates, Grey, Kaspen.
Český Telecom je se zhruba 3,6 milióny provozovaných telefonních stanic vedoucí telekomunikační společností v Česku.
Prostřednictvím své dceřiné společnosti Eurotel Praha se podílí také na trhu mobilních služeb.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.