Český Telecom se rozhodl uspořádat výběrové řízení s cílem získat strategického partnera v oblasti marketingové komunikace. Jedná se o poptávku na komplexní zabezpečení reklamních a komunikačních aktivit zaměřených na nad-linkovou a pod-linkovou komunikaci. „Naší snahou je, abychom se zákazníky komunikovali způsobem srozumitelným a jednoduchým, ale také poutavým a nápaditým. Od vítěze výběrového řízení očekáváme podněty jdoucí právě tímto směrem,“ uvedl David Duroň, Chief Marketing Officer Českého Telecomu. K účasti na výběrovém řízení pro ATL / BTL komunikaci bude osloveno několik největších reklamních agentur.
Novou agenturu bude Český Telecom vybírat ve dvou kolech, v prvním kole budou agentury požádány o doručení referencí. Ve druhém kole budou vybrané agentury zpracovávat konkrétní zadáni.
K účasti ve výběrovém řízení budou vyzvány agentury Mark/BBDO, Leo Burnett Advertising, Ogilvy & Mather, Euro RSCG New Europe, Young & Rubicam Praha, Fabrika, DDB, TBWA Praha, Lowe/GGK, Scholz & Friends Praha, Proximity, Ileo/Dmms, Ogilvy One, Euro RSCG Dialog, Wunderman, Ledoborec, Tanagra, Klan, Dimar, Nexos, Saatchi & Saatchi, McCann Erickson, Bates, Grey, Kaspen.
Český Telecom je se zhruba 3,6 milióny provozovaných telefonních stanic vedoucí telekomunikační společností v Česku.
Prostřednictvím své dceřiné společnosti Eurotel Praha se podílí také na trhu mobilních služeb.
-zem-