Český internet s rekordem

17. 10. 2003 08:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

České internetové servery navštívilo v září podle pravidelných údajů společnosti iAudit International historicky rekordních 3,276 milionu uživatelů. Po očekávaném letním zvolnění, kdy návštěvnost klesla pod 3 miliony, se tak podařilo navázat na dosud nejvyšších březnových 3,238 milionu uživatelů. Průměrný měsíční čas strávený na síti činil 186 minut, což je paradoxně méně než v srpnu (187), ale více než v břenu (181). Na špici zájmu se drží portál Seznam.cz s 2,207 milionu uživatelů, následován konkurenčním Centrum.cz (941 tis.). Mezi zpravodajské servery iDnes.cz (třetí pozice – 923 tis. uživatelů) a Novinky.cz (páté místo – 863 tis.) se vklínil portál Atlas.cz s téměř 888 tisíci uživateli.

-sch-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.