Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Konkurenční firmy spojily síly pro pořádání erotického veletrhu

Externí autor23. 10. 2003

Schizofrenní situace v oblasti pořádání erotických veletrhů v České republice letos skončila. Dva největší pořadatelé – firmy Bohem Production a WiLLi – se dohodli na jediné akci, veletrhu Erotica Sex, který proběhne ve dnech 23. až 26. října v Národním domě na Smíchově. Skončilo tak několikaleté období, kdy si v podobných časových termínech konkurovaly dva podobně laděné veletrhy.
“Docházelo ke zbytečnému tříštění sil vzhledem k tomu, že někteří vystavovatelé se rozhodli pouze pro jednu akci. Rovněž se zmenšoval počet návštěvníků,” uvedla Ivana Matteiová z Bohem Production. Na letošní Erotice tak Bohem Production figuruje jako hlavní organizátor, zatímco WiLLi zde má největší výstavní plochu.
Veletrhu se zúčastní více než tři desítky tuzemských firem, které mnohdy zastupují zahraniční partnery. K dispozici bude veškerý erotický sortiment včetně prádla, literatury a nejrůznějších pomůcek. Pořadatelé rovněž slibují doprovodný program zahrnující striptýzy, erotické a autoerotické show nebo účast protagonistů erotických filmů.
“Hlavním smyslem veletrhu je však navazování kontaktů a uzavírání kontraktů mezi distributory a producenty erotického zboží,” upřesnila Matteiová, která objem uzavřených obchodů na základě předchozích ročníků veletrhu odhadla přibližně na pět až 10 miliónů korun.
Podle Richarda Knota ze specializovaného čtrnáctideníku Nei Report se největší zájem zákazníků v tomto segmentu soustřeďuje na filmy a erotické pomůcky. “Velký boom v budoucnu očekávám u mobilních telefonů se službou MMS, které umožňují přehrávání krátkých klipů,” dodal Knot.

Hospodářské noviny, 23.10.2003, autor: (abo)

×

Digitalizace: Spěchej pomalu, ale pozor na konkurenci

Starší článek

Hoteliéři nechtějí platit za autorská práva z televizí v pokojích

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více