Ředitel ČT nenašel vhodného kandidáta pro brněnské studio

22. 10. 2003 15:10

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Generální ředitel ČT Jiří Janeček nenalezl žádného vhodného kandidáta, kterého by mohl Radě ČT navrhnout na pozici ředitele Televizního studia Brno. Televizní studio Brno tak bude do doby jmenování nového ředitele i nadále řídit dosavadní zástupce Radomír Kos.
Jiří Janeček členům Rady ČT svůj krok odůvodnil tím, že při rozhodování mezi třemi finalisty dvoukolového výběrového řízení nezískal plné přesvědčení, že některý z nich je skutečně vhodnou osobou pro výkon této funkce.
„Přestože jsem kladl důraz na výběrové řízení jako prostředek eliminující podezření z neprůhledného postupu, při konečném rozhodování jsem, aniž bych z požadavku průhlednosti slevoval, došel k závěru, že ještě větší důležitost musím přikládat k plné důvěře v takovou kombinaci schopností a vlastností, která dá záruku plnohodnotného zvládnutí řízení Televizního studia Brno,“ uvedl generální ředitel České televize Jiří Janeček. „Tento krok činím samozřejmě při vší úctě ke schopnostem a osobním vlastnostem finalistů.“
Generální ředitel České televize Jiří Janeček vyhlásil výběrové řízení na pozici ředitele Televizního studia Brno dne 14. srpna 2003 s uzávěrkou přihlášek 1. září 2003. Výběrové řízení probíhalo dvoukolově, a to ve dnech 16. září 2003 v Brně a 23. září 2003 v Praze. Z druhého kola vzešli tři kandidáti.
„Hledání nejvhodnějšího kandidáta pro tento důležitý post dále pokračuje, žádný svůj tip na konkrétní osobnost zatím v hlavě nechovám,“ zakončil Jiří Janeček.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.