Mediální gigant Time Warner zaznamenal ve třetím čtvrtletí letošního roku prudké zvýšení zisku díky růstu v televizní a investiční divizi. Pokles naopak postihl internetovou divizi. Čistý zisk společnosti za tři měsíce do konce září se zvýšil na 541 milionů z loňských srovnatelných 57 milionů dolarů, oznámila firma v prohlášení.
Zisk na akcii stoupl na 12 centů z jednoho centu ve třetím čtvrtletí 2002. Příjmy se zvýšily o čtyři procenta na 10,3 miliardy USD. Provozní zisk bez odpisů vzrostl o devět procent na 2,3 miliardy USD.
Za úspěchem firmy stály hlavně televizní kanály. Time Warner ovládá mimo jiné HBO a CNN a je provozovatelem druhého největšího systému kabelové televize v USA.
Internetová divize AOL se nadále potýká s poklesem počtu předplatitelů a příjmů z reklamy. Ve srovnání s druhým čtvrtletím ztratila divize 638.000 předplatitelů. Příjmy z reklamy klesly o 33 procent. Příjmy a provozní zisk se snížily i ve vydavatelské divizi, která vydává časopisy Time, Entertainment Weekly a People, napsala agentura Reuters.
Správní rada společnosti se v září rozhodla, že firma vypustí z názvu první tři písmena AOL. Původní název společnosti vznikl po spojením internetové firmy America Online a mediálního podniku Time Warner před třemi lety. Tato fúze byla největší v americké historii.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?