Zisk mediálního gigantu Time Warner díky televizní divizi rostl

22. 10. 2003 13:10

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Mediální gigant Time Warner zaznamenal ve třetím čtvrtletí letošního roku prudké zvýšení zisku díky růstu v televizní a investiční divizi. Pokles naopak postihl internetovou divizi. Čistý zisk společnosti za tři měsíce do konce září se zvýšil na 541 milionů z loňských srovnatelných 57 milionů dolarů, oznámila firma v prohlášení.
Zisk na akcii stoupl na 12 centů z jednoho centu ve třetím čtvrtletí 2002. Příjmy se zvýšily o čtyři procenta na 10,3 miliardy USD. Provozní zisk bez odpisů vzrostl o devět procent na 2,3 miliardy USD.
Za úspěchem firmy stály hlavně televizní kanály. Time Warner ovládá mimo jiné HBO a CNN a je provozovatelem druhého největšího systému kabelové televize v USA.
Internetová divize AOL se nadále potýká s poklesem počtu předplatitelů a příjmů z reklamy. Ve srovnání s druhým čtvrtletím ztratila divize 638.000 předplatitelů. Příjmy z reklamy klesly o 33 procent. Příjmy a provozní zisk se snížily i ve vydavatelské divizi, která vydává časopisy Time, Entertainment Weekly a People, napsala agentura Reuters.
Správní rada společnosti se v září rozhodla, že firma vypustí z názvu první tři písmena AOL. Původní název společnosti vznikl po spojením internetové firmy America Online a mediálního podniku Time Warner před třemi lety. Tato fúze byla největší v americké historii.

Další zajímavé čtení