Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Internetová reklama v Evropě letos vzroste nejvíce za tři roky

Externí autor22. 10. 2003

Churavějící internetový sektor čeká letos ozdravná injekce v podobě více než desetiprocentního růstu internetové reklamy. To je nejvyšší tempo růstu za poslední tři roky. Vyplývá to ze studie provedené společnostmi PriceWaterhouseCoopers (PWC) a Zenith Optimedia v šesti západoevropských zemích.
Podle studie se v letošním roce zvýší výdaje na onlinovou reklamu o 10,2 procenta na 886 milionů eur. Do roku 2007 pak výdaje vzrostou až na více než 1,25 miliardy eur. Mezi země zahrnuté do průzkumu patří Británie, Francie, Německo, Itálie, Španělsko a Nizozemsko.
Celkový obrat internetového trhu, tedy tržby z připojení a reklamy, se má v období 2003 až 2007 zvýšit o 7,4 procenta na 18,1 miliardy eur. Za nárůstem bude stát hlavně vysoká poptávka po širokopásmovém vysoce rychlostním internetu. Webovou reklamu podpoří podle analytiků v této době hlavně olympijské hry v létě 2004 a světové mistrovství ve fotbale v roce 2006.
Analytici se různí v názorech na to, co nárůst reklamy evropskému internetovému sektoru přinese. Podle jedněch zlepší vyšší příjmy náladu investorů vůči internetovým firmách a akcie těchto firem se mohou stát v dlouhém období hlavním motorem růstu burzy. Další však uvádějí, že příjmy z reklamy jsou pouze malou částí trhu a růst výdajů inzerentů celý internetový trh téměř neovlivní, napsala agentura Reuters.

Zavřít reklamu

Do slovenského rádia Twist vstoupí americká skupina iEurope

Starší článek

Boguszak povede výzkumníky

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Active

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.