Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Internetová reklama v Evropě letos vzroste nejvíce za tři roky

Externí autor22. 10. 2003

Churavějící internetový sektor čeká letos ozdravná injekce v podobě více než desetiprocentního růstu internetové reklamy. To je nejvyšší tempo růstu za poslední tři roky. Vyplývá to ze studie provedené společnostmi PriceWaterhouseCoopers (PWC) a Zenith Optimedia v šesti západoevropských zemích.
Podle studie se v letošním roce zvýší výdaje na onlinovou reklamu o 10,2 procenta na 886 milionů eur. Do roku 2007 pak výdaje vzrostou až na více než 1,25 miliardy eur. Mezi země zahrnuté do průzkumu patří Británie, Francie, Německo, Itálie, Španělsko a Nizozemsko.
Celkový obrat internetového trhu, tedy tržby z připojení a reklamy, se má v období 2003 až 2007 zvýšit o 7,4 procenta na 18,1 miliardy eur. Za nárůstem bude stát hlavně vysoká poptávka po širokopásmovém vysoce rychlostním internetu. Webovou reklamu podpoří podle analytiků v této době hlavně olympijské hry v létě 2004 a světové mistrovství ve fotbale v roce 2006.
Analytici se různí v názorech na to, co nárůst reklamy evropskému internetovému sektoru přinese. Podle jedněch zlepší vyšší příjmy náladu investorů vůči internetovým firmách a akcie těchto firem se mohou stát v dlouhém období hlavním motorem růstu burzy. Další však uvádějí, že příjmy z reklamy jsou pouze malou částí trhu a růst výdajů inzerentů celý internetový trh téměř neovlivní, napsala agentura Reuters.

×

Do slovenského rádia Twist vstoupí americká skupina iEurope

Starší článek

Boguszak povede výzkumníky

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: AČRA MK

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více