Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Do slovenského rádia Twist vstoupí americká skupina iEurope

Externí autor22. 10. 2003

Do slovenského rádia Twist, které vysílá také v Praze a blízkém okolí, vstoupí americký investor iEurope. Společnost hodlá investovat do rádia 400 milionů slovenských korun, informoval dnešní list Sme s tím, že iEurope již získal předběžný souhlas od slovenské rady pro vysílání.
“Investiční skupina má zájem investovat americké peníze v prostoru Česka, Slovenska, Rakouska, Maďarska, Slovinska, Chorvatska a Rumunska. Chtějí vytvořit jednu velkou mediální skupinu, jejímž základem má být Twist,” uvedl generální ředitel rádia Andrej Hryc.
Hryc očekává, že si Twist v nejbližší době posílí pozici na slovenském trhu a rozšíří své vysílání na celé území ČR. “Chceme koupit asi osm malých českých rádií, které by se nějakým způsobem přesíťovaly, aby vzniklo velké nadregionální slovensko-české rádio,” doplnil.
Twist je na šestém místě mezi nejvíce poslouchanými rozhlasovými stanicemi na Slovensku. Na svých přijímačích si ho může naladit 70 procent Slováků.

×

Studie: Na maloobchodním trhu je dost prostoru

Starší článek

Internetová reklama v Evropě letos vzroste nejvíce za tři roky

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více