Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Apple prodala přes konkurenční Windows již milion písní

Externí autor22. 10. 2003

Americká počítačová firma Apple Computer Inc. prodala přes počítače s operačním systémem Windows od konkurenčního Microsoftu již milion písní. Službu iTunes ve verzi pro Windows přitom Apple představila teprve minulý čtvrtek.
Původní verzi iTunes Apple uvedla na trh letos v dubnu pouze ve verzi pro počítač Mac, které sama vyrábí. Tehdy trvalo Apple, aby prodala první milion písní elektronickou cestou, sedm dnů. Apple prodává hudbu přes Windows po 99 centech za jednu píseň.
“Máme za sebou velký start a naše konkurence není ani ve startovních boxech,” uvedl k tomu ve zprávě generální ředitel Apple a její spoluzakladatel Steve Jobs. Od dubnového uvedení elektronického prodeje hudby iTunes pro počítače Mac Apple prodala 14 milionů písní.
Apple předvedla verzi svého populárního programu iTunes pro Windows na typicky velkolepé prezentaci minulý týden. Od uvedení nové verze iTunes hudební software mimo jiné umožňuje povolit dětem nákup hudby do určitého finančního limitu, který jim určí rodiče, aniž by dětem museli odkrývat přístupová čísla ke svým kreditním kartám.
Jobs minulý týden dodal, že by Apple ráda prodala celkem 100 milionů písní do 28. dubna příštího roku, kdy uplyne přesně rok od uvedení původní verze iTunes na trh. Firmě k tomu má pomoci reklamní kampaň, kterou rozjela spolu se společností PepsiCo Inc.
Minulý týden Apple také oznámila partnerskou dohodu s internetovou firmou America Online AOL ze skupiny Time Warner Inc., která jí prodej písní elektronickou cestou usnadňuje. AOL poskytuje internetové služby 25 milionům uživatelů, připomněla agentura Reuters.

×

Britská televize ITV bude testovat řidiče

Starší článek

Polská vláda schválila mediální zákon podle požadavků EU

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více