Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Britská televize ITV bude testovat řidiče

Externí autor22. 10. 2003

Ve Velké Británii se chystá nová televizní soutěž. První kanál soukromé televizní společnosti ITV připravuje velkolepý formát, v němž bude testovat řidiče. Podle serveru Media Guardian jde o zatím unikátní projekt, který má za cíl opět zvýšit sledovanost televizní stanice a přilákat pozornost inzerentů. První díl je připraven na Nový rok 2004.
“Soutěž, které se bude účastnit vždy po třech stovkách mužů a žen, bude trvat sto devadesát minut a má živě prověřit znalosti dopravních předpisů i duchapřítomnost řidičů,” vysvětlil šéf marketinkového oddělení společnosti ITV Clive Jones v rozhovoru pro server Media Guardian. Podle něj se tento pořad svým formátem blíží například nizozemskému IQ testu národa. “Soutěžící jsou tu rovněž rozděleni na různé skupinky – objeví se například junioři do 25 let, blondýnky, policisté či dvojčata. Všechny otázky a úkoly se však budou týkat jejich řidičských znalostí,” dodává Jones.
Podle informací serveru BBC News jde o multimediální projekt, do nějž ITV investovala částku v řádů miliónů liber.
Soutěž IQ test národa se již objevila i na českých obrazovkách, v květnu ji vysílala televize Nova, která zakoupila v Nizozemsku licenci na čtyři díly této show. Podle průzkumů sledovanosti ji na jaře zhlédlo přes dva a půl miliónu diváků, přes sedmdesát procent těch, co seděli u televize. Jak sdělili zástupci TV Nova, i zájem inzerentů o reklamní čas byl obrovský.

Hospodářské noviny, 22.10.2003, autor: (iz)

×

ČRa u Hradce Králové vyzkouší digitální vysílání rozhlasu

Starší článek

Apple prodala přes konkurenční Windows již milion písní

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více