Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČRa u Hradce Králové vyzkouší digitální vysílání rozhlasu

Externí autor21. 10. 2003

České radiokomunikace 21. října z vysílače u Hradce Králové zahájily pokusné digitální vysílání. Během dvou týdnů chce firma ověřit rozdíl v kvalitě a dosahu mezi analogovým a digitálním vysíláním, uvedl ředitel úseku vysílacích služeb ČRa Martin Roztočil.
Radiokomunikace budou vysílat na střední vlně 774 kHz program ČRo 6 prostřednictvím systému DRM (Digital Radio Mondiale). Digitální vysílání by mělo v budoucnu oživit vysílání v tradičních pásmech krátkých, středních a dlouhých vln, a to v kvalitě srovnatelné s velmi krátkými vlnami, které jsou dnes nejvíce využívány. “Digitální vysílání považujeme za hlavní investici do budoucnosti v oblasti vysílacích služeb,” dodal Roztočil.
Firma již v minulosti digitální rozhlasové vysílání testovala. V březnu 1999 radiokomunikace spustily první experimentální rozhlasové digitální vysílání v systému T-DAB, který umožňuje vysílat kromě rozhlasových programů také data.
Pokusné digitální vysílání DRM bude poprvé předvedeno na konferenci Radiokomunikace 2003, která se koná ve dnech 22.a 23. října v Pardubicích.
České radiokomunikace jsou tuzemským dominantním provozovatelem sítí a vysílačů pro šíření rozhlasového a televizního signálu. Vedle toho firma od loňského roku poskytuje telekomunikační služby koncovým zákazníkům pod názvem Bluetone.
Společnost, kterou ze 72 procent ovládá konsorcium Deutsche Bank a TDC s názvem Bivideon, má 39,2procentní podíl v mobilním operátoru T-Mobile.

×

Pánský časopis Penthouse je na prodej

Starší článek

Britská televize ITV bude testovat řidiče

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více