Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pánský časopis Penthouse je na prodej

Externí autor21. 10. 2003

Časopis pro pány Penthouse je na prodej. Rozhodnutí o prodeji je součástí dohody mezi mateřskou společností General Media, která je od srpna pod bankrotovou ochranou, a věřiteli. Oznámil to právní zástupce firmy Robert Feinstein s tím, že Media General jedná o prodeji Penthouse a dalšího jmění s potencionálními zájemci.
Firma General Media požádala o ochranu před věřiteli v srpnu. Cílem tohoto rozhodnutí byla snaha firmy o restrukturalizaci aktivit a dluhu, který se vyšplhal na 40 milionů USD. Ochrana před věřiteli zabraňuje vyhlášení exekuce na firmu.
Feinstein se však odmítl vyjádřit ke jménům zájemců. Dodal, že zájem o jmění je díky světově proslulému jménu Penthouse vysoký. Není však jisté, kdo má seriózní zájem o koupi. Podle současných plánů by měl prodej jmění General Media skončit v polovině ledna.
Penthouse začal v roce 1965 vydávat Bob Guccione. Později se časopis stal jedním z nejznámějších časopisů pro pány spolu s Playboyem a Hustlerem. V posledních letech však prodej časopisu prudce klesá, protože zákazníci dávají přednost vyhledávání podobných obrázků na internetu. Mladší čtenáři pak tíhnou spíše k časopisům orientovaným více na celebrity a méně na erotické obrázky, jako je Maxim, napsala agentura Reuters.
Prodejnost časopisu na stáncích v uplynulých měsících drasticky klesla, což snížilo příjmy z 101 milionů dolarů v roce 1998 na 53,8 milionu loni. V nejlepších časech časopis dosahoval distribuce až pěti milionů výtisků. Loni v prosinci se jejich počet propadl na desetinu. Konkurenční Playboy vypouští do prodeje měsíčně 3,2 milionu výtisků.

×

Podnikatel údajně vyhrožoval redaktorovi ČT smrtí

Starší článek

ČRa u Hradce Králové vyzkouší digitální vysílání rozhlasu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více