Premiere v zisku a proti „černým divákům“

20. 10. 2003 16:10

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mnichovská placená televizní stanice Premiere se poprvé za dobu své existence ocitla v černých číslech. Ve třetím čtvrtletí vykázala společnost zisk před zdaněním, úroky a odpisy ve výši 16 milionů euro. Stejnou sumu činila naopak ve stejném období loňského roku ztráta.
Obrat stoupl o 14 % na 236 milionů euro. Za celý letošní rok by hospodaření mělo skončit ve ztrátě 30 milionů euro.
Zvýšil se rovněž počet abonentů – program nyní sleduje 2,8 milionu diváků. Na obranu proti tzv. „černým divákům“ plánuje Premiere zavedení zvláštního kódovacího systému. Do 30. října má tak být podle obchodního ředitele Georga Koflera odstaven současný systém Betacrypt a nahrazen zařízením s názvem Nagravision.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.