Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Z tiskáren Uni Grafia a Česká typografie vznikla Česká Unigrafie

Externí autor15. 10. 2003

Na trh tiskáren vstoupil od října nový subjekt, kterým je akciová společnost Česká Unigrafie. Firma vznikla spojením výrobních kapacit a.s. Uni Grafia a s.r.o. Česká typografie Praha. Na trhu tisku časopisů, knih, letáků a katalogů nyní bude podnik v tuzemsku zaujímat jedno z předních míst, řekl člen představenstva České Unigrafie Václav Navrátil.
Majitelem nově vzniklé firmy je evropská investiční společnost, jejíž jméno zatím podle Navrátila firma nebude uvádět. Členové představenstva České Unigrafie nejsou akcionáři, podotkl. Evropská firma před několika měsíci odkoupila od a.s. Česká typografie její dceřinou společnost s r.o. Česká typografie Praha. Akcie Uni Grafie koupila firma od fyzických osob, dodal.
Česká Unigrafie by nyní chtěla využít příznivých efektů fúze a dále rozšiřovat kapacity v rámci specializace na kvalitní barevný tisk, uvedl předseda představenstva a generální ředitel firmy Miloš Richter. Právě v této oblasti je podle zástupců firmy na trhu prostor, tisk novin se v posledních letech přesunul do rukou vydavatelských domů deníků.
Tržby s.r.o. Česká typografie loni činily 225 milionů korun, Uni Grafie 149 milionů korun, dohromady tedy 374 milionů. Letošní tržby by měly být asi 275 plus 181 milionů, celkem 456 milionů korun. Česká Unigrafie by měla v roce 2004 dosáhnout tržeb 540 milionů korun, odhadli zástupci firmy.
Z právního hlediska se fúze uskutečnila tak, že a.s. Uni Grafia se přejmenovala na Českou Unigrafii. Do této společnosti majitelé převedli výrobní kapacity ze s.r.o. Česká typografie Praha, jež bude nadále existovat, nicméně se už nebude věnovat dosavadním tiskárenským aktivitám.
Do klíčových funkcí České Unigrafie přešli manažeři z obou firem i prakticky všichni zaměstnanci. Těch má nyní firma podle Navrátila asi 280.

×

EK: Státní pomoc televizím v Itálii a Portugalsku byla v pořádku

Starší článek

Reklamní trh: Rok 2003 bude slabší,Harry Potter pomůže vydělat německým bezdomovcům

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více