Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

První reality TV show zařadí Óčko

Externí autor15. 10. 2003

Televizní formát, od kterého dávají všechny celostátní televize ruce pryč, se nakonec poprvé objeví na obrazovce hudební stanice Óčko. Reality TV, která v určitém vymezeném prostoru sleduje běžné aktivity vybraných soutěžících, začne televize vysílat každý týden od 20. října pod názvem Vyvolená. Na výrobě přitom bude spolupracovat s internetovou firmou Apello a vydavatelstvím Tin Tin World Media.
Samotné vedení Óčka je na informace týkající se pořadu skoupé. “V pátek 17. října chystáme tiskovou konferenci, kde sdělíme bližší podrobnosti,” řekl předseda představenstva Óčka Jiří Němeček. Ve Vyvolené by podle předběžných informací o přízeň diváků mělo bojovat několik dívek, jimž kamera nahlédne do soukromého života. Diváci pak prostřednictvím SMS rozhodnou, která z dívek bude muset z natáčení odejít. Na konci osmidílné řady pak zbude vítězka, která získá finanční ceny.
Akvizice Óčka tak do určité míry zpochybňuje tvrzení vedení “velkých” stanic, podle kterých je reality TV pro český trh příliš nákladná. “Tento formát nesplňuje programovou filozofii Novy, je příliš drahý a nebude mít v Česku takový úspěch jako v zahraničí,” uvedl tiskový mluvčí televize Petr Kostka. Jak dříve uvedl šéfredaktor zábavy na Nově Ivan Rössler, český divák ještě není pro reality TV “dostatečně otrlý”.
Konkurenční Prima je méně striktní. “V současné době televize Prima nepočítá s tím, že by do konce roku uvedla formát typu reality show. To však neznamená, že by Prima na podobné formáty rezignovala, ale jde o dlouhodobou záležitost,” sdělila mluvčí stanice Jana Malíková.
Podobné formáty jsou přitom v zahraničí velmi úspěšné. Největší divácký zájem zaznamenal Big Brother nizozemské společnosti Endemol Entertainment Production, který se kromě domovské země vysílal i ve Velké Británii, Francii, Španělsku nebo Německu. V českých televizích se reality TV blížily pořady České televize – dokumentární cyklus Ego nebo skrytá kamera Haló, taxi.

Hospodářské noviny, 15.10.2003

×

Český trh s elektrospotřebiči se mění

Starší článek

Náklady zcela nepokryjí ani zisky z televize

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více