Newton IT: Servery zajímal Irák a evropská ústava

14. 10. 2003 10:10

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vývoj v Iráku a evropská ústava byly nejčastějšími tématy, jimž se věnovalo zpravodajství internetových serverů v uplynulém týdnu. Zajímaly se rovněž o konflikt mezi Izraelem a Palestinci a reformu veřejných financí v Česku. Vyplývá to z analýzy společnosti Newton Information Technology (Newton IT).
Servery ve 132 příspěvcích informovaly o situaci přímo v Iráku i o návrhu rezoluce OSN k obnově Iráku a sporu ohledně umístění tureckých vojáků v této zemi.
Jednání o evropské ústavě bylo věnováno 95 příspěvků. Stalo se tak především díky summitu Evropské unie v Římě, kde se sešli představitelé vlád 27 zemí – 15 členů EU, deseti vstupujících států a tří kandidátů, aby vypracovali ústavu Evropské unie.
Výrazně narostl zájem serverů o konfliktní izraelsko- palestinské vztahy, a to především v souvislosti s napadením palestinského uprchlického tábora v Sýrii izraelskou armádou.
Již několik posledních týdnů se v žebříčku stále prosazuje téma reformy veřejných financí v Česku. Servery se zajímaly o pokračující boj odborů proti této reformě a vracely se k neúčasti poslance Petra Kotta ve sněmovně při hlasování o důležitých reformních zákonech.
Mezi tématy serverů se objevila i policejní bezpečnostní akce Kryštof, kalifornské volby a vítězství republikánského kandidáta, herce Arnolda Schwarzeneggera, veletrh Invex a udílení Nobelových cen.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.