Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Lesy ČR budou na reklamu a PR vypisovat výběrová řízení

Externí autor14. 10. 2003

Státní podnik Lesy České republiky, který má od září nové vedení, bude na reklamu a mediální prezentaci od příštího roku vypisovat výběrová řízení. Dosud podnik žádná výběrová řízení nevypisoval, protože k tomu nemá ze zákona povinnost. Loni podnik na reklamu a PR vydal přes 22 milionů korun.
“Na celou tuto činnost budeme v lednu či únoru vypisovat výběrové řízení, kde chceme definovat naše záměry, naše cíle a směr představy o spolupráci,” řekl generální ředitel státních lesů Kamil Vyslyšel.
Největší díl peněz státních lesů na reklamní činnost čerpá reklamní agentura Creative Direction, která pro lesy pracuje od roku 1997. Ročně jí podnik platí zhruba 17 až 19 milionů korun. Podnik ještě spolupracuje s PR agenturami Elisa a V.I.A. Praha, na něž loni dohromady připadly asi tři miliony korun.
Hlavním reklamním výdajem státních lesů byla loni výroba a vysílání televizních spotů ve výši deseti milionů korun a podpora vzniku televizních pohádek v České televizi ve výši tří milionů korun. Téměř dva miliony korun podnik dal na prezentaci na výstavách, milion stála výroba podnikového časopisu.
Ve vztahu k veřejnosti se Lesy ČR chtějí profilovat jako subjekt přátelský k lidem. Jejich sloganem je Lesy České republiky – vstupte bez klepání. Podobná hesla mají i finské státní lesy (Vítejte ve Vašem lese) či švédské (Otevřeno denně).
Lesy ČR hospodaří na více než polovině lesů v zemi, jejich roční tržby přesahují pět miliard korun a zisky se pohybují v řádu stamilionů.

×

Poslední vyslechnutý svědek v případu Kelly hájil vládu

Starší článek

Newton IT: Servery zajímal Irák a evropská ústava

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více