Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

GE Capital Multiservis s novými propagačními materiály

Externí autor14. 10. 2003

Největší společnost splátkového prodeje v České republice, GE Capital Multiservis, změnila všechny propagační materiály u Multiservis úvěru. Novou podobu mají například letáky, se kterými se mohou klienti setkat v obchodech poskytující splátkový prodej. Společnost přistoupila ke změně vizualizace tzv. POS materiálů (letáky, plakáty, cenovky, magnetické cenovky, stojánky na letáky) po výzkumech, které probíhaly koncem roku 2002 a v polovině roku 2003 formou hloubkových rozhovorů s klienty ve věku od 19 – 55 let. Na základě prvního výzkumu vytvořila společnost GE Capital Multiservis několik návrhů nových propagačních materiálů. V rámci druhého průzkumu již byly testovány nové materiály a z nich zástupci společnosti se specializovanou agenturou vybrali nejlepší variantu. „Pro všechny propagační materiály produktu Multiservis úvěr jsme zvolili výraznější, veselejší barvy a zavedli nový spojující prvek: dva oranžové pruhy s logem Multiservis splátkový prodej a celkově odlehčili textovou část,“ popisuje nejviditelnější změny marketingová manažerka GE Capital Multiservis Vratislava Konrádová. Hlavním mottem propagačních materiálů je nadpis: „Přepněte si na vyšší standard“. „V letáku jsme vypustili dlouhý formulář, který klienty odrazoval a nahradili jej graficky novým, zjednodušeným potvrzením o příjmu,“ doplnila Vratislava Konrádová. Upraveny jsou také rozměry všech POS materiálů. Klienti se mohou s novými propagačními materiály GE Capital Multiservis setkat na šesti tisících místech po celé České republice.

-zem-

×

Expo 2005 získal Publicis

Starší článek

České společnosti stále častěji mění své názvy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bonami

Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk …

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další…
19. 1. 202119. 1. 2021
Média

Středoškoláci nejvíce věří ČT, pětina sleduje dezinformační …

Studenti středních škol z médií nejvíce důvěřují zpravodajství České televize (67 %), nejméně naopak zábavním a bulvárním deníkům. Vyplývá…
19. 1. 202119. 1. 2021
Marketing

Electro World přebírá K+B Expert. Celkem bude mít čtyři desítky prodejen

Síť elektro prodejen Electro World se v ČR rozroste o 21 prodejen K+B Expert. Společnost NAY, která v česku vlastní prodejny Electro World, se…
19. 1. 202119. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle přerostou. Loňský…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více