Expo 2005 získal Publicis

13. 10. 2003 17:10

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výběrové řízení na „Tvorbu a realizaci komunikační strategie pro účast České republiky na EXPO 2005 v Aichi“ vyhrála agentura Publicis. Jejím úkolem bude podle tiskové zprávy kanceláře generálního komisaře zajištění komunikačních aktivit spojených s přípravou a zajištěním české účasti na EXPO 2005 na území České republiky a Japonska. Kancelář vyhlásila tendr už v červnu 2003. Všechny nabídky však byly z důvodu formálních nedostatků vyřazeny a soutěž byla zadavatelem zrušena. Následně byla podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zadavatelem učiněna výzva více zájemcům o veřejnou zakázku k podání nabídky. Kancelář generálního komisaře oslovila pět renomovaných agentur působících na českém trhu, které většinou patří do nadnárodních řetězců. Své návrhy předložily čtyři oslovené agentury. Nabídka jednoho z uchazečů však nesplňovala zadavatelem stanovené podmínky, a proto byl ze soutěže vyřazen. Sedmičlenná výběrová komise tedy nakonec vybírala ze tří projektů.

-Jindřich Jirásek-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.