Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Do registrací domén vstoupila konkurence

Externí autor13. 10. 2003

Do registrací internetových domén s koncovkou .cz vstoupila konkurence. O přízeň zákazníků, kteří mají nějakou doménu zaregistrovanou nebo si ji chtějí registrovat, se může ode dneška ucházet sedm firem, jež od sdružení CZ.NIC získaly statut registrátora. Oznámilo to CZ.NIC, které má správu českých domén na starosti.
Doménová jména si mohli uživatelé dosud zaregistrovat pouze u sdružení CZ.NIC. Nový systém více registrátorů má přinést zkvalitnění služeb a pokles cen. Ten je však pouze mírný.
Zatímco dosud stála registrace nové domény 800 korun a stejnou sumu zaplatil uživatel za její roční správu, nyní přišli první registrátoři například s nabídkou registrace za 500 Kč a poplatkem za její roční správu 699 korun.
Registrátoři musejí při stanovení cen vycházet z velkoobchodních tarifů, které stanovilo CZ.NIC. Vedle 400 Kč za registraci a 600 korun za správu musejí ještě platit ročně 150.000 korun za to, že mohou domény registrovat. Někteří registrátoři žádali snížení cen, což ale CZ.NIC neakceptovalo, neboť by prý nízké ceny nepokryly vynaložené náklady.
Sdružení internetových firem CZ.NIC eviduje kolem 160.000 internetových domén s koncovkou .cz. Domény, které nepřejdou do správy některého registrátora, nebo jejich registrátor ukončí činnost, přejdou do registru LRR (Last Resort Registrator), který provozuje CZ.NIC. Ceny LRR však budou výrazně vyšší, než u ostatních firem.
Registrovat domény může ode dneška Czech On Line, General registry, Globe Internet, Ignum, Internet CZ, Miramo a Zoner software.

×

Soutěž Czech Press Photo vyhrál snímek českého sedláka

Starší článek

Kampaň má v Rakousku omezit počet opilců za volantem

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více