Skupina WAZ prodala svůj podíl v Mediaprintu

13. 10. 2003 11:10

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Minoritní společník distribuční společnosti Mediaprint & Kapa Ivan Kaufmann odkoupil od koncernu WAZ 63% podíl v této firmě a stal se tak jejím 100% vlastníkem.
„Valná hromada společnosti dala souhlas s převodem většinového podílu na Ivana Kaufmanna,“ informoval M&M I. Kaufmann. Cena podílu, jakož i ostatní podmínky kupní smlouvy, jsou předmětem obchodního tajemství.
Společnost Mediaprint & Kapa, která se zabývá celoplošnou distribuci periodického a neperiodického tisku v ČR, byla založená 1.11.1991. Rok 2002 skončila se ziskem 196 mil. Kč.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.