Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

CVVM: Média a prezidenta vnímají lidé dobře

Externí autor3. 10. 2003

Prezident republiky a média patří dlouhodobě mezi instituce, které občané Česka hodnotí nejlépe. Potvrdil to i průzkum Centra pro výzkum veřejného mínění (CVVM), při němž lidé ve druhém zářijovém týdnu hodnotili stejně jako ve škole to, jak si různé instituce vedly v posledních 12 měsících. Nejlépe dopadli prezident a média s průměrnou známkou pod tři, nejhůře naopak US-DEU, KSČM a Senát, jejichž hodnocení se blížilo čtyřce.
Vůbec nejlépe vyšly z hodnocení, jehož se zúčastnilo 1030 občanů ve věku od 15 let, tisk, rozhlas a televize, které si od občanů vysloužily průměrnou známku 2,53. Prezident zaostal jen o necelou desetinu, když od lidí dostal průměrnou známku 2,61.
Hned za médii a prezidentem skončila ODS s průměrnou známkou 3,13 a předseda Poslanecké sněmovny s průměrným hodnocením 3,31. Vláda dostala průměrnou známku 3,32 a její předseda 3,36. O tři setiny horší byla průměrná známka ČSSD.
Nejhůře hodnotili občané Unii svobody-DEU, jejíž průměrná známka byla 3,82. Jen o pár setin byly lepší KSČM, Senát, sněmovna a KDU-ČSL. Komunisté dostali průměrnou známku 3,79, horní komora 3,74, dolní 3,54 a lidovci 3,53. Předseda Senátu dostal průměrnou známku 3,5.
Výsledky zářijového průzkumu nevybočily z dlouhodobé tendence. Média lidé hodnotí nejlépe pravidelně od roku 1996. Rovněž platí, že mezi nejhůře hodnocené patří dlouhodobě unionisté, komunisté a obě komory parlamentu.

-čtk-

×

Tiskové oddělení Spolany posílil Josef Petrů

Starší článek

Milan Hagan: Reklama nemá logiku,Slovenská televize: dluhy klesají, sledovanost roste

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více