Bývalý viceprezident Gore chce koupit televizi

3. 10. 2003 08:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Al Gore, bývalý viceprezident Spojených států, jedná o koupi kabelové televizní stanice. Umožní mu to vysílat zprávy z liberálního pohledu jako protiváhu k produkci konzervativních stanic, jako je Fox News Channel, píše agentura Reuters.
Gore se skupinou investorů dojednává podrobnosti o koupi kanálu Newsworld International, což je zpravodajská stanice, kterou v současnosti vlastní Vivendi Universal. Cena celé transakce se má vyšplhat až na sedmdesát miliónů dolarů.
„Jednání se blíží ke konci, ale nejsou ještě uzavřena,“ řekl zdroj blízký transakci.
Jednání Gora s Vivendi potvrzuje dřívější spekulace z tohoto roku. Gore měl podle nich hledat finanční podporu na nákup televize, aby pomohl demokratům vyvážit prorepublikánské zpravodajství nejsledovanějších stanic.
Pokud tedy Gore uspěje, pokusí se konkurovat stanici Fox News. Ta sesadila v žebříčku sledovanosti v USA i CNN. Za jejím úspěchem stojí především programová skladba, která kombinuje klasické zpravodajství s talk show s aktuální tematikou.
Ovšem Newsworld International má pro Gora jednu nevýhodu. Je dostupný v méně než dvaceti miliónech amerických domácností.

Hospodářské noviny, 3.10.2003, autor: (aju)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.