Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britská televize ITV bude testovat řidiče

Redakce MAM22. 10. 2003

Ve Velké Británii se chystá nová televizní soutěž. První kanál soukromé televizní společnosti ITV připravuje velkolepý formát, v němž bude testovat řidiče. Podle serveru Media Guardian jde o zatím unikátní projekt, který má za cíl opět zvýšit sledovanost televizní stanice a přilákat pozornost inzerentů. První díl je připraven na Nový rok 2004.
“Soutěž, které se bude účastnit vždy po třech stovkách mužů a žen, bude trvat sto devadesát minut a má živě prověřit znalosti dopravních předpisů i duchapřítomnost řidičů,” vysvětlil šéf marketinkového oddělení společnosti ITV Clive Jones v rozhovoru pro server Media Guardian. Podle něj se tento pořad svým formátem blíží například nizozemskému IQ testu národa. “Soutěžící jsou tu rovněž rozděleni na různé skupinky – objeví se například junioři do 25 let, blondýnky, policisté či dvojčata. Všechny otázky a úkoly se však budou týkat jejich řidičských znalostí,” dodává Jones.
Podle informací serveru BBC News jde o multimediální projekt, do nějž ITV investovala částku v řádů miliónů liber.
Soutěž IQ test národa se již objevila i na českých obrazovkách, v květnu ji vysílala televize Nova, která zakoupila v Nizozemsku licenci na čtyři díly této show. Podle průzkumů sledovanosti ji na jaře zhlédlo přes dva a půl miliónu diváků, přes sedmdesát procent těch, co seděli u televize. Jak sdělili zástupci TV Nova, i zájem inzerentů o reklamní čas byl obrovský.

Hospodářské noviny, 22.10.2003, autor: (iz)

×

ČRa u Hradce Králové vyzkouší digitální vysílání rozhlasu

Starší článek

Apple prodala přes konkurenční Windows již milion písní

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Dentsu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Média

Libuše Šmuclerová hájí roli tradičních médií a kritizuje chování digitálních obrů

Den po představení služby Google News Showcase píše Libuše Šmuclerová, předsedkyně představenstva Czech News Center (CNC), otevřený dopis na obranu…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více