Britská televize ITV bude testovat řidiče

22. 10. 2003 08:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve Velké Británii se chystá nová televizní soutěž. První kanál soukromé televizní společnosti ITV připravuje velkolepý formát, v němž bude testovat řidiče. Podle serveru Media Guardian jde o zatím unikátní projekt, který má za cíl opět zvýšit sledovanost televizní stanice a přilákat pozornost inzerentů. První díl je připraven na Nový rok 2004.
„Soutěž, které se bude účastnit vždy po třech stovkách mužů a žen, bude trvat sto devadesát minut a má živě prověřit znalosti dopravních předpisů i duchapřítomnost řidičů,“ vysvětlil šéf marketinkového oddělení společnosti ITV Clive Jones v rozhovoru pro server Media Guardian. Podle něj se tento pořad svým formátem blíží například nizozemskému IQ testu národa. „Soutěžící jsou tu rovněž rozděleni na různé skupinky – objeví se například junioři do 25 let, blondýnky, policisté či dvojčata. Všechny otázky a úkoly se však budou týkat jejich řidičských znalostí,“ dodává Jones.
Podle informací serveru BBC News jde o multimediální projekt, do nějž ITV investovala částku v řádů miliónů liber.
Soutěž IQ test národa se již objevila i na českých obrazovkách, v květnu ji vysílala televize Nova, která zakoupila v Nizozemsku licenci na čtyři díly této show. Podle průzkumů sledovanosti ji na jaře zhlédlo přes dva a půl miliónu diváků, přes sedmdesát procent těch, co seděli u televize. Jak sdělili zástupci TV Nova, i zájem inzerentů o reklamní čas byl obrovský.

Hospodářské noviny, 22.10.2003, autor: (iz)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.