Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Británie schválila fúzi televizních firem Carlton a Granada

Redakce MAM8. 10. 2003

Británie schválila fúzi mezi televizními společnostmi Granada a Carlton v hodnotě čtyř miliard liber (6,7 miliardy dolarů). Podmínila ji však vytvořením kontrolních mechanismů, které mají spojené skupině zabránit využívat dominance na trhu s televizní reklamou.
Firmám Granada a Carlton se tak ale podařilo zabránit stanovení přísnějších podmínek, které by je přinutily k prodeji divizí pro prodej reklamy.
Společnosti Granada a Carlton jsou dominantními akcionáři v největší britské komerční televizní síti ITV a sloučená skupina bude kontrolovat více než polovinu domácího trhu s reklamou. V počtu diváků se posune na druhé místo za BBC.
Ministryně obchodu a průmyslu Patricia Hewittová uvedla, že nepříznivý dopad fúze na konkurenci bude možné řešit systémem obnovování smluvních práv, který bude regulovat sazby za reklamu, a jmenováním nezávislého rozhodčího.
“Myslím, že firmy Carlton a Granada tím budou úplně nadšeny. Je to nejlepší možný výsledek, pravděpodobně mnohem lepší, než většina lidí doufala,” prohlásil analytik Paul Richards ze společnosti Numis Securities.
Fúze je v podstatě převzetím společnosti Carlton firmou Granada. Podle podmínek transakce budou akcionáři firmy Granada kontrolovat 68 procent nové skupiny a akcionáři společnosti Carlton zbývajících 32 procent, napsala agentura Reuters.
Rozhodnutí, jež bylo pozorně sledováno zahraničními mediálními firmami, hodlajícími vstoupit na britský trh, vedlo k růstu akcií obou společností.

-čtk-

×

Nova bude zkoušet paměť národa

Starší článek

Třetí médium v zemi bude mít jmenovce, vzniká MF Plus

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více