Axel Springer začne v Polsku vydávat nový deník

13. 10. 2003 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německé vydavatelství Axel Springer začne vydávat od 22. října v Polsku nový deník. Jeho počáteční náklad bude 700 tisíc výtisků a jmenovat se má Fakt, uvedl 13. října polský tisk.
Největší polská mediální skupina Agora se obává, že nový deník ohrozí její dominantní postavení na polském trhu reklamy, který reprezentuje 200 milionů dolarů ročně. Proto uvažuje o založení dalšího vlastního deníku.
Novin Gazeta Wyborcza, které jsou její nynější vlajkovou lodí, se prodá denně 420 tisíc výtisků v zemi s 38 miliony obyvatel. Na druhém místě je bulvární deník Super Express s 400 tisíci výtisků. Nový Fakt má být serióznější než typický bulvár jako Bild nebo Super Express.
Reklamní kampaň na jeho prodej začne v těchto dnech. Místnímu tisku hodlá konkurovat také cenou. Ta má být nižší než jeden zlotý, zatímco Gazeta stojí 2,8 zlotého.
Springer, který v Německu vydává vlivný list Bild Zeitung, vstoupil na polský trh před dvěma lety, kdy začal vydávat polskou verzi časopisu Newsweek. Působí i v České republice, kde vydává časopisy Playboy, Svět Motorů, Auto Profi, Auto Tip, Auto Exclusive, F1 Racing, Hokej, Popcorn a Top Magazín pro dívky, připomněla agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.