Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Apple prodala přes konkurenční Windows již milion písní

Redakce MAM22. 10. 2003

Americká počítačová firma Apple Computer Inc. prodala přes počítače s operačním systémem Windows od konkurenčního Microsoftu již milion písní. Službu iTunes ve verzi pro Windows přitom Apple představila teprve minulý čtvrtek.
Původní verzi iTunes Apple uvedla na trh letos v dubnu pouze ve verzi pro počítač Mac, které sama vyrábí. Tehdy trvalo Apple, aby prodala první milion písní elektronickou cestou, sedm dnů. Apple prodává hudbu přes Windows po 99 centech za jednu píseň.
“Máme za sebou velký start a naše konkurence není ani ve startovních boxech,” uvedl k tomu ve zprávě generální ředitel Apple a její spoluzakladatel Steve Jobs. Od dubnového uvedení elektronického prodeje hudby iTunes pro počítače Mac Apple prodala 14 milionů písní.
Apple předvedla verzi svého populárního programu iTunes pro Windows na typicky velkolepé prezentaci minulý týden. Od uvedení nové verze iTunes hudební software mimo jiné umožňuje povolit dětem nákup hudby do určitého finančního limitu, který jim určí rodiče, aniž by dětem museli odkrývat přístupová čísla ke svým kreditním kartám.
Jobs minulý týden dodal, že by Apple ráda prodala celkem 100 milionů písní do 28. dubna příštího roku, kdy uplyne přesně rok od uvedení původní verze iTunes na trh. Firmě k tomu má pomoci reklamní kampaň, kterou rozjela spolu se společností PepsiCo Inc.
Minulý týden Apple také oznámila partnerskou dohodu s internetovou firmou America Online AOL ze skupiny Time Warner Inc., která jí prodej písní elektronickou cestou usnadňuje. AOL poskytuje internetové služby 25 milionům uživatelů, připomněla agentura Reuters.

×

Britská televize ITV bude testovat řidiče

Starší článek

Polská vláda schválila mediální zákon podle požadavků EU

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fruitisimo

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více