AOL chce v Evropě nabízet stahování hudby z internetu

9. 10. 2003 08:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální společnost AOL Time Warner chce příští týden zahájit provoz internetového radia a do jara umožnit evropským uživatelům stahovaní hudby z internetu. AOL tak hodlá zaútočit na masivně rostoucí evropský internetový trh s hudbou, informoval dnes agenturu Reuters generální ředitel hudební pobočky AOL Europe Blair Schoof.
Pokud se firmě podaří splnit plánovaný cíl, konkurovala by na nově vznikajícím evropském trhu stahování hudby z internetu portálům iTunes firmy Aple Computer i pionýrovi v tomto odvětví, portálu Napster. Ten v současnosti vlastní společnost Roxio a jeho činnost má být opět obnovena 9. října.
Stahování hudby by AOL umožnila všem svým předplatitelům v Británii, Německu a Francii, kterých je v současnosti 6,2 milionu. Předehrou tohoto plánu se má stát spuštění nového internetového rádia Radio@AOL Broadband. Provoz rozhlasové stanice bude zahájen 13. října a k dispozici zde bude zdarma pět rozhlasových kanálů. Cenu za stahování hudebních nahrávek AOL zatím nestanovila.
AOL považuje stejně jako jiné internetové společnosti nabídku hudebních služeb za další cestu, jak přilákat nové zákazníky k využívání širokopásmové připojení na internet. Stejné služby jako v Evropě AOL nabízí i v USA, napsala agentura Reuters.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.