Aliance HELE s reklamní kampaní

16. 10. 2003 11:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Obchodní aliance HELE, která sdružuje 300 nezávislých prodejen spotřební elektroniky, rozjíždí masivní spotřebitelskou reklamní kampaň. Do ní vloží do konce roku 30 mil. korun.
„Do konce letošního roku Home Credit za přispění hlavních partnerů, kterými jsou Philips a Whirlpool, investuje do marketingové podpory 30 miliónů Kč,“ říká Pavel Plachký. Tím se HELE stane jedním z největším reklamních zadavatelů ve své kategorii.
Ve dvou vlnách bude distribuováno celkem 4,3 miliónů letáků, první domácnosti je dostanou 20. října. Masivní televizní kampaň na podporu aliance vypukla v pondělí 13. 10. a potrvá až do vánoc. O existenci aliance HELE a jejích výhodách se zákazníci dozvědí i z reklamy na nejposlouchanějších rádiích.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.