Akcie španělské televize Antena 3 vstoupí na burzu

20. 10. 2003 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Akcie španělské televize Antena 3 vstoupí na madridskou burzu. S akciemi Anteny 3 se podle plánu začne obchodovat koncem měsíce. Uvedl to regulátor španělského akciového trhu CNMV s tím, že televiznímu kanálu vstup na akciový trh schválil.
Emise Anteny 3 vstoupí na burzu s referenční cenou 25,2 eura za akcii, což celé firmě dává tržní hodnotu 1,4 miliardy eur. Hlavními akcionáři Anteny 3 jsou španělská telekomunikační skupina Telefonica, španělské vydavatelství Planeta, největší vysílací společnost v Evropě RTL Group a banka Santander Central Hispano.
Telefonica přitom svým akcionářům rozdává 30 procent akcií Anteny 3 jako dividendu. Telekomunikační gigant se potřebuje zbavit akcií ztrátového televizního kanálu, aby vyhověl požadavkům španělského regulátora trhu. Ve Španělsku není firmám dovoleno držet podíly ve více než jedné národní vysílací společnosti. Telefonica přitom již drží podíl v placeném satelitním televizním vysílání firmy Sogecable.
Ve zprávě pro regulátora CNMV Antena 3 uvedla, že letos očekává ztrátu 91 milionů eur. Proti minulému roku se tak ztráta firmy ztrojnásobí. Antena 3 před ztrátou již varovala kvůli slabším příjmům za reklamu. V příštím roce ale má účetnictví Anteny skončit ziskem, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.