AČRA ocenila Zlatou peckou 20 reklamních prací

31. 10. 2003 00:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Fotogalerie z vyhlášení soutěže Zlatá pecka 2003

Asociace českých reklamních agentur ocenila v rámci soutěže Zlatá pecka dvacet prací tuzemských i zahraničních reklamních a marketingových agentur. Slavnostním předáním cen vyvrcholila konference Forum Media 2003.
Zlatou peckou AČRA každoročně oceňuje nejlepší tvůrčí práce v oblasti reklamy a marketingové komunikace.
Do letošního devátého ročníku soutěže se přihlásilo 85 agentur, porota pak nominovala 50 prací.
V čele čtrnáctičlenné poroty stál jako čestný předseda Jiří Bartoška. Jejími členy byli mediální, reklamní či filmoví odborníci, například režisér a scénárista Milan Šteindler či zpěvák a textař Lou Fanánek Hagen.
Za devět let se soutěže zúčastnilo již více než 1150 kreativních prací, Zlatými peckami a mediálními cenami bylo oceněno 160.


Letos oceněné práce:





















































































Přihlašovatel Název exponátu Zadavatel / klient
Ogilvy One, a.s. direct mail „BONSAJ“ eBanka
HOLLY kalendář „VEKRA 2004“ VEKRA s.r.o.
HBA, s.r.o. televizní spot „MÁME OTEVŘENO – VÍTR, ROŠÁDY“ – kampaň (2 ks) Občanské sdružení Máme otevřeno?
MARCO reklamní agentura, spol. s r.o. tisková inzerce „ELEKTŘINA LEVNĚJI“- kampaň Jihomoravská energetika, a.s.
Quo New s.r.o. billboard „ANDĚL 2002“ (2 ks) S Pro Alfa film, a.s.
Ark Thompson, a.s. televizní spoty „GAMBRINUS – VYVÁŽENÁ CHUŤ, ZÁŘIVÁ JISKRA, PERFEKTNÍ ŘÍZ“- kampaň (3 ks) Plzeňský Prazdroj, a.s.
SAZKA, a.s. televizní spot „SPORTKA – VĚTŠÍ NEŽ OBVYKLE – GYMNASTKA“ SAZKA, a.s.
SAZKA, a.s. televizní spot „SPORTKA – VĚTŠÍ NEŽ OBVYKLE – FOTBAL“ SAZKA, a.s.
COMTECH, spol. s r.o. televizní spot „MÁJKA – ZLATÉ DĚDICTVÍ“ Hamé a.s.
Target Pictures Production s.r.o. televizní spot „KOFOLA“ Kofola, a.s.
Fabrika reklamní agentura s.r.o. plakát „VASY – LIBERTÉ“ VASY – BRASSERIE
WM Communications Prague, a.s. rozhlasový spot „JVC – KAMERA DOSTUPNÁ PRO KAŽDÉHO“ – kampaň (3 ks) JVC Czech, spol. s r.o.
Dílna Revolta Richard Preisler rozhlasový spot „TENDR CENTRUM – MOSKYT, AJZLBO#209#ÁK“ NETCENTRUM s.r.o.
MEDIAREX, s.r.o. multimediální prezentace „SVĚT NÁPOJŮ – COCA-COLA“ Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.
TELPERION, s.r.o. kalendář „SCHNEIDERSÖHNE PAPIER 2003“ – (různé druhy tiskových postupů) Schneidersöhne Papier
Cayenne Ledoborec.s.r.o. televizní spot „FABIA TEMPOMAT“ Škoda Auto a.s.
MAYER/McCANN-ERICKSON televizní spot „TENIS“ Orange, a.s.
EURO RSCG, a.s. rozhlasový spot „SEBERTE HO“ EURO RSCG, a.s.
EURO RSCG, a.s. tisková inzerce „SMRT OTVÍRÁKU“ Rodinný pivovar Bernard
Saatchi & Saatchi s.r.o. televizní spot „PÁSY“ Autoklub ČR

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.