Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Začala platit vyhláška o kvalitě masných výrobků

Redakce MAM1. 9. 2003

V pondělí vstoupila v platnost vyhláška, která stanoví pro určité základní masné produkty jakostní požadavky, které toto zboží musí splňovat. Cílem nového opatření je podle ministerstva zemědělství, které vyhlášku připravilo, zajistit spotřebiteli standardní kvalitu masných výrobků na celém území České republiky.
Vyhláška upravuje základní sortiment masných výrobků. Jde například o vídeňské párky, špekáčky, salámy Gothaj a Herkules, lovecký salám, šunkový salám nebo ostravskou klobásu. Předpis uvádí seznam základních surovin používaných při výrobě, popis smyslových vlastností a stanovuje i základní fyzikální a chemické parametry pro jednotlivé produkty.
Svaz zpracovatelů masa má však k vyhlášce určité výhrady. “V polovině září se sejde naše představenstvo, které je upřesní. Některé části vyhlášky ještě nejsou zcela jasné, například jak bude vyhláška kontrolována,” sdělil Svaz.
Potravinářská komora již dříve tuto vyhlášku uvítala. “Nemáme nic proti tomu, aby na trhu byly i levnější výrobky, ale měly by potom mít jiný název,” uvedl prezident Potravinářské komory Jaroslav Camplík.
Potravináři si podle něj nemohou dovolit spotřebitele klamat a ztrácet jeho důvěru. Komora se proto snaží, aby podobné kvalitativní standardy byly stanoveny i u dalších výrobků. “Podobný návrh je připraven například u ovocných šťáv,” dodal Camplík.

-čtk-

×

CVVM: Lidé věří nejvíc televizi

Starší článek

Z politické reality TV nic nebude, Raffarin ji ministrům zakázal

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více