WebTop100: Nejlepší web mají telekomunikační firmy

2. 9. 2003 15:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Telekomunikační operátoři mají nejlepší webové prezentace. Vyplývá to z žebříčku WebTop100. Jeho organizátoři, tj. zástupci společností First Tuesday CZ, Internet Info a časopisu Ebiz, v něm hodnotili internetové stránky nejvýznamnějších českých společností.
Na prvních třech příčkách žebříčku se umístily Český Telecom, jeho mobilní operátor Eurotel a konkurenční T-Mobile. Špatně si podle žebříčku nevede ani čtvrtý Metrostav a páté České aerolinie. Do první desítky pak ještě patří ČSOB Leasing, Allianz penzijní fond, Jihomoravská energetika, Česká spořitelna a energetická firma ČEZ.
Tyto firmy nejlépe uspěly v hodnocení obsahu, struktury, marketingové hodnoty, grafiky, technologického řešení a kreativity internetových prezentací největších firem na českém trhu. Metrostav navíc získal ocenění Marketingová trefa 2003 časopisu Ebiz, a to za web s největší marketingovou hodnotou.
Žebříček je součástí rozsáhlého projektu, jehož cílem je podpořit rozvoj kvalitních prezentací středních a velkých firem na českém internetu. Podle organizátorů projektu je právě nyní důležité, aby české firmy využily zbývající čas před vstupem do Evropské unie k optimalizaci svých internetových prezentací.
„Ty jsou totiž v rámci jednotného trhu EU považovány za důležitou součást podnikání všech společností, kde je jejich optimální využití ke komunikaci, prezentaci, marketingu a public relations považováno za nutnou podmínku konkurenceschopnosti,“ uvedli v tiskové zprávě.
First Tuesday CZ je obchodní značka, pod kterou na českém trhu působí konzultační firma zaměřená na podnikání s novými technologiemi v prostředí informační ekonomiky.
Internet Info, s.r.o., provozuje v českém internetu deset obsahových serverů, mezi něž patří například Lupa, Měšec, Root, Navrcholu, Slunečnice a další.
Ebiz je ekonomický měsíčník, který se věnuje využití technologií a internetu v podnikání.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.