Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vivendi má na dosah fúzi hollywoodských aktiv s NBC

Redakce MAM2. 9. 2003

Francouzský mediální podnik Vivendi Universal má podle zdrojů na dosah dohodu o fúzi svých amerických aktiv s televizní sítí NBC. Agentuře Reuters to sdělily informované zdroje s tím, že ředitelé Vivendi mohou doporučit dozorčí radě souhlas se zahájením rozhovorů s NBC již toto úterý.
Manažeři Vivendi jsou podle zdrojů téměř připraveni doporučit dozorčí radě, aby schválila exkluzivní jednání s NBC, přestože konkurenční konsorcium v čele s Edgarem Bronfmanem svoji nabídku za 13 miliard dolarů nestáhlo. Vivendi se k tomu odmítla vyjádřit.
Vivendi, druhá největší mediální skupina světa, prodává aktiva, aby snížila dluh. Favoritem na převzetí hollywoodských aktiv Vivendi je NBC patřící koncernu General Electric, ačkoli její nabídka nenabízí tolik hotovosti jako Bronfmanova. Americké aktivity Vivendi zahrnují Universal Studios, televizní produkci, sítě kabelové televize a zábavní parky Universal.
Spojením hollywoodských aktiv Vivendi s NBC by vznikl zábavní gigant vedený respektovaným týmem a Vivendi by umožnil zůstat v americkém zábavním průmyslu. Jeden ze zdrojů uvedl, že Vivendi touží uzavřít dohodu o exkluzivním jednání již tento měsíc.
Exkluzivní jednání s NBC by nebyla překvapením, uzavření dohody s General Electric nebude ale snadné, protože koncern má pověst tvrdého vyjednávače. Podle návrhu NBC by Vivendi spojila své americké aktivity ve filmu a televizi s vysíláním NBC včetně vysílání ve španělštině a kabelových kanálů CNBC a Bravo, napsala agentura Reuters.

-čtk-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 21. srpna 2003

Starší článek

Marmeláda zmizí, zůstane ovocná směs

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více