Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V Poděbradech se opět uskuteční přehlídka rozhlasové tvorby

Redakce MAM19. 9. 2003

Poděbrady na Nymbursku se koncem září stanou opět dějištěm tradiční mezinárodní přehlídky původní rozhlasové tvorby Prix Bohemia Radio (PBR). Ve třech kategoriích bude o nejvyšší ocenění usilovat 73 pořadů tuzemských i zahraničních rádií. Soutěž se uskuteční 23. až 25. září, informoval za pořadatele René Zaoral z rozhlasu.
Počet přihlášených se stále zvyšuje. Předloni soutěžilo 40 pořadů, loni skoro šedesát. Novinkou letošního třináctého ročníku je také fakt, že se do soutěže přihlásila ve větším počtu soukromá komerční rádia.
Letos budou přihlášené snímky soutěžit v kategoriích autoanonce, reportáž a v mezinárodní kategorii radiofonický pořad. V té budou soutěžit pořady rádií mimo jiné z Austrálie, Finska, Slovinska, Chorvatska, Německa a Slovenska.
Slavnostní vyhlášení výsledků se chystá v divadle Na Kovárně 25. září v 19:30.
Program přehlídky doplní dva odborné semináře, z nichž jeden zmapuje nové trendy ve zpravodajství rádií veřejné služby a druhý se bude věnovat velkým osobnostem osmdesátileté rozhlasové historie. Tradičním doplňkem festivalového programu je výtvarná a literární soutěž, letos na téma Děti a prostředí, ve kterém žijeme. Její výsledky vyhlásí organizátoři z řad rozhlasu a radnice 24. září ve 14:00.
Festival doplní 23. září koncert souboru Schovanky na Lázeňské kolonádě. O dění na festivalu budou v pravidelných živých vstupech informovat celoplošné stanice Českého rozhlasu (Radiožurnál, Praha a Vltava) i středočeská regionální stanice český rozhlas Region.

-čtk-

×

Financial Times koupí podíl v indickém listu

Starší článek

Analytici: Průzkumy mínění mohou nabízet prostor pro manipulace

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více