UPC Direct bude možná nabízet Primu

4. 9. 2003 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Diváci digitální satelitní placené televize UPC Direct v srpnu zaregistrovali testování obrazu s logem televize Prima. Jak potvrdil internetovému serveru parabola.cz tiskový mluvčí společnosti František Malina, UPC skutečně uvažuje o tom, že program Primy zařadí do nabídky, ovšem přesné datum zahájení provozu zatím není známo. Pokud půjde všechno podle plánu, Prima se stane první českou terestrickou televizí v základním balíku Rodina, ve kterém si UPC za 27 programů účtuje 555 Kč měsíčně. Právě abonenti této služby si často stěžují na to, že základní české programy v nabídce chybějí.

Ekonom, 4.9.2003, autor: MIŠ

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.