TES Media a Intercable CZ sjednotí ceny za kabelovou TV

1. 9. 2003 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnosti TES Media a Intercable CZ, které letos fúzovaly, od října sjednotí ceny za služby kabelové televize. Někteří zákazníci na poplatcích ušetří, naopak základní programová nabídka podraží pro obě sítě. V síti Intercable CZ by se měl nově v září objevit program HBO2. Síť TESmedia jej nabídne v příštím roce, jelikož současná technologie sítě to nedovoluje. Vyplývá to z tiskové zprávy společností.
Ke zdražení dochází u základní programové nabídky čítající více než 30 televizních programů. Ta od října podraží o padesát korun na 449 korun měsíčně. „Úprava cen je dána všeobecným a pokračujícím nárůstem programových a autorsko-právních poplatků,“ uvádí tisková zpráva.
Poplatky za kanál HBO zůstanou na současné úrovni sítě Intercable CZ 250 korun za měsíc, v síti TESmedia tak cena od října poklesne o padesát korun.
Cena za účastnický poplatek, v rámci něhož je poskytována omezená programová nabídka, bude od října sjednocena na 119 korunách. V síti TESmedia tak poplatek podraží o dvacet korun na úroveň sítě Intercable CZ.
Intercable a TES Media mají od poloviny ledna společné vlastníky, když Intercable ovládlo konsorcium firem JP Morgan Partners, AIG a Baring Communications, které vlastní majoritu i v TES Media. Spojené společnosti jsou druhým největším operátorem kabelové televize v České republice po firmě UPC. Služby kabelové televize nabízí téměř 300.000 předplatitelům a služby vysokorychlostního Internetu přibližně 60 tisícům domácnostem.
Největší kabelová společnost na trhu UPC ČR má zhruba 370.000 zákazníků kabelové televize a přibližně 20 tisíc uživatelů internetu. Základní programová nabídka Klasik s více než 30 programy stojí měsíčně 398 korun, za kanál HBO zákazníci zaplatí 278 korun.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení