TES Media a Intercable by měly spustit Karneval

8. 9. 2003 14:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nedávno spojené kabelové společnosti Intercable a TES Media budou nabízet své služby pod společnou značkou Karneval. ČTK informace získala ze dvou důvěryhodných zdrojů. Zástupci společnosti se k tomu odmítli vyjádřit. Oficiálně tuzemská kabelová dvojka představí nový název ve středu. Obě firmy již oznámily na říjen sjednocení cen kabelové televize. Cena omezené nabídky bude sjednocena na úroveň nabízenou Intercable, tedy 119 Kč. V síti TES Media to znamená zdražení o 20 Kč. Naopak pokles o 50 Kč bude pro zákazníky TES znamenat nová sazba za prémiový HBO, který bude nově stát 250 Kč měsíčně, jak tomu bylo dosud u Intercable. Základní nabídka v obou sítích podraží zhruba o 50 korun na 449 Kč.
Intercable a TES Media mají od poloviny ledna společné vlastníky, když Intercable ovládlo konsorcium firem JP Morgan Partners, AIG a Baring Communications, které vlastní majoritu i v TES Media. Spojené společnosti jsou druhým největším operátorem kabelové televize v České republice po firmě UPC. Služby kabelové televize nabízí zhruba 270.000 předplatitelů. UPC ČR má zhruba 360.000 zákazníků kabelové televize.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení