Televize RTL se chce angažovat ve východní Evropě

12. 9. 2003 11:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize RTL se bude v následujících letech výrazněji prosazovat ve východní Evropě. Oznámil to ve Vídni šéfredaktor a zástupce generálního ředitele Hans Mahr. Západoevropské televizní trhy jsou podle něj přesycené. Momentálně bude ve východní Evropě probíhat privatizace nebo částečné odstátnění veřejnoprávních vysílačů a RTL tu vidí prostor pro své angažmá. V Chorvatsku už společnost požádala o udělení licence na televizní vysílání a v Srbsku tak učiní již brzy. Mahr doufá, že i v Rakousku jednou dojde ke změně národní mediální politiky a stát se vzdá vlastnictví v nejdůležitějším médiu země, tedy v televizi ORF.

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.