Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Slovenská agentura TASR skončila čtvrtletí se ztrátou

Redakce MAM8. 9. 2003

Tisková agentura Slovenské republiky (TASR) ukončila hospodaření v hlavní činnosti za 2. čtvrtletí 2003 se ztrátou 3 296 000 Sk. Informoval o tom generální ředitel agentury Peter Nedavaška. Tato suma je v porovnaní s plánovanou ztrátou nižší o 316 000 Sk. Výsledek způsobilo nesplnění plánovaných výnosů, které bylo eliminováno úsporami v nákladové časti. V hlavní složce vlastních tržeb – z prodeje zpravodajství – nebyl plán splněný ve výši 1 297 000 Sk. To ale bylo částečně eliminováno splněním plánů tržeb z pronájmů o 169 000 Sk a plánu mimořádných výnosů o 652 000 Sk. Vývoj v nákladové části rozpočtu TASR za 2. čtvrtletí zmírnil dopad nepříznivého stavu ve výnosech. Plánované náklady TASR čerpala z 94,8 %, přičemž úspora představuje 1 801 000 Sk. Oproti období před rokem náklady TASR klesly o 11,3 %, tedy 4 151 000 Sk. Plán nákladů byl nejvíc porušený v položce odpisy. TASR ušetřila 380 000 SK ve spotřebě materiálu a energie a 767 000 na osobních nákladech. Ušetřit se TASR podařilo i v položce daně a ostatní osobní náklady, kde čerpala plán ve výši 60,7 %, to je 553 000 Sk. Zpravodajská produkce 9 redakcí TASR ve 2. čtvrtletí představovala denně kolem 550 slovních a přes 120 obrazových a grafických informací z domova i ze světa, kterými zásobovala 250 odběratelů na Slovensku i v zahraničí.

-tasr-

×

GECM: Lidé nakupují v hypermarketech a platí hotově

Starší článek

Dočkají se Italové televizní rosničky?

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více