Ringier nebude kontrolovat maďarský Népszabadság

26. 9. 2003 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Maďarský úřad pro ochranu hospodářské soutěže zamítl žádost švýcarské vydavatelské skupiny Ringier o převzetí kontroly nad nejprodávanějším maďarským listem Népszabadság. S odkazem na sdělení úřadu to uvedla maďarská tisková agentura MTI.
Regulační orgán rozhodl v neprospěch Ringieru, protože převzetím kontroly nad Népszabadságem by Švýcaři získali příliš vysoký podíl na trhu. Ringier však uvedl, že se proti rozhodnutí úřadu odvolá.
Nizozemská odnož Ringieru Tabora letos v březnu koupila 17,7 procenta akcií Népszabadságu od německé mediální společnosti Bertelsmann. Předtím už vlastnila 49,9 procenta akcií a díky nákupu dalších akcií svůj podíl výrazně posílila.
Ringier už v Maďarsku ovládá noviny Magyar Hírlap, Blikk a Nemzeti Sport.
Ringier působí i v České republice, kde vydává periodika Blesk, Nedělní Blesk, Blesk Magazín plus TV, Sport, ABC, Reflex, Týdeník Televize, TV Plus a TV Revue. Ringier je druhým největším vydavatelským domem v České republice, z hlediska čtenosti titulů ovládá 15 procent trhu.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.