Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Program Marketing bude i v roce 2004

Redakce MAM17. 9. 2003

Program podpory malého a středního podnikání Marketing bude otevřen i v příštím roce. Na podporu marketingových aktivit firem bude vyčleněno 80 milionů korun, zatímco letos bylo na tento program určeno 70 milionů. Generální ředitel agentury Czechtrade Martin Tlapa dnes uvedl, že termín pro přijímání žádostí o podporu je 3. až 18. listopad letošního roku.
Firmy mohou žádat o podporu pěti marketingových aktivit a pokud uspějí ve všech, mohou získat až půl milionu korun. Průměrná výše podpory se za poslední roky existence programu pohybuje okolo 120.000 korun, řekl Tlapa. Příspěvek mohou podniky získat například na poradenství při rozhodování o vstupu na zahraniční trh, marketingové vzdělávání, tvorbu propagačních materiálů nebo účast na zahraničním veletrhu či výstavě. Změnou proti předcházejícím letům bude to, že dotace budou poskytovány ve výši 50 procent místo dřívějších 60 procent nákladů.
Ministr průmyslu a obchodu Milan Urban k programu poznamenal, že prostředky na podpůrné programy nebudou ani v rámci připravované reformy veřejných financí kráceny. V budoucnu by se pak některé programy mohly spolufinancovat i ze strukturálních fondů Evropské unie, což by zvýšilo zdroje a tedy možnosti pro české firmy, dodal Tlapa.
V souvislosti s programem Marketing Urban připomněl, že se také podařilo vytvořit ve spolupráci s Czechtradem, Českou exportní bankou a Exportní a garanční pojišťovnou nový produkt “Prospekce trhu”. Smyslem této podpory je podle Karla Šimsy z EGAP pojištění věřitele, především banky, která poskytne úvěr na export nového produktu na zahraniční trh. Splácení úvěru je však závislé na úspěchu výrobku na trhu a pojištění úvěru snižuje riziko exportéra v případě neúspěchu. Toto pojištění je velmi rizikové, protože úspěch proniknutí na trh se těžko předvídá. Šimsa doplnil, že pojištění tak zvané prospekce trhu by mělo fungovat nejpozději od začátku roku 2004.

HN, čtk, 17.9.2003

×

HN s novou přílohou – magazínem Exportér

Starší článek

Přes 60 % malých firem používá mobil, půlka má pevnou linku

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více