Procter&Gamble se nedohodl s Novou na vysílání reklamy

5. 9. 2003 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší tuzemský zadavatel reklamy Procter&Gamble se nedohodl s televizí Nova na ceně za vysílání své inzerce. S odvoláním na anglický internetový deník Fleetsheet to napsala páteční Mladá fronta Dnes. Americký výrobce pracích prášků a kosmetiky nakoupil velké množství času ve veřejnoprávní České televizi.
„Klient požadoval takové finanční podmínky, které jsme neakceptovali,“ vysvětlil David Bártík ze společnosti MAG Media 99, která pro Novu reklamní čas prodává. Reklamu Procter&Gamble nevysílá Nova podle Bártíka již od jara a na jejích reklamních příjmech se to nepromítlo.
Nova prý nechtěla nižší navrhované ceny za reklamu přijmout proto, aby podobný požadavek neměli i další zadavatelé inzerce, informuje list s odvoláním na zdroje blízké televizní stanici.
Procter&Gamble se podle pololetních údajů společnosti TNS A- Connect dostal na špici mezi zadavateli reklamy, když za ni za prvních šest měsíců utratil 456,5 milionu korun.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.