Největší tuzemský zadavatel reklamy Procter&Gamble se nedohodl s televizí Nova na ceně za vysílání své inzerce. S odvoláním na anglický internetový deník Fleetsheet to napsala páteční Mladá fronta Dnes. Americký výrobce pracích prášků a kosmetiky nakoupil velké množství času ve veřejnoprávní České televizi.
„Klient požadoval takové finanční podmínky, které jsme neakceptovali,“ vysvětlil David Bártík ze společnosti MAG Media 99, která pro Novu reklamní čas prodává. Reklamu Procter&Gamble nevysílá Nova podle Bártíka již od jara a na jejích reklamních příjmech se to nepromítlo.
Nova prý nechtěla nižší navrhované ceny za reklamu přijmout proto, aby podobný požadavek neměli i další zadavatelé inzerce, informuje list s odvoláním na zdroje blízké televizní stanici.
Procter&Gamble se podle pololetních údajů společnosti TNS A- Connect dostal na špici mezi zadavateli reklamy, když za ni za prvních šest měsíců utratil 456,5 milionu korun.
-čtk-